AL servei de la relaciÓ entre la universitat i l'empresa

Per la millora i la transferència del coneixement.

Serveis

Des de els seus inicis la Fundació ha ofert serveis d’administració, gestió i organització a la comunitat universitària i a les empreses del seu entorn.

L’esperit que hi ha darrera d’aquesta activitat es la de afavorir la relació de la universitat, l’empresa i l’entorn social que la envolta.

La Fundació es coherent en els seus principis fundacionals i amb l’objectiu que totes les fundacions Universitat Empresa d’Espanya han establert como una de les missions mes importants de la seva aportació.

Fruit d’aquesta voluntat s’han portat ha terme des de la Fundació treballs diversos i convenis amb diferents empreses i centres de recerca del nostre entorn mes proper i també de la resta d’Espanya. Alguns exemples d’èxit han estat els treballs realitzats per:

• Laboratoris HIPRA.
  • Matgas
  • Institut de Ciències de Materials
  • CDTI
  • Fundación Rafael de Pino
  • Altres Fundacions de la Red FUE.
  • Altres

Podeu posar-vos en contacte amb nosaltres a través de:

• CAMPUS DE LA UAB, EDIFICI A(RECTORAT) S/N
  • BELLATERRA 08193, BARCELONA