AL servei de la relaciÓ entre la universitat i l'empresa

Per la millora i la transferència del coneixement.

CURS MEDIACIÓ EMPRESARIAL I MERCANTIL

El curs serà semi-presencial i constarà de 76 hores de formació presencial eminentment pràctica i la resta a distància.

És un curs dirigit especialment per aquells professionals de l’àrea empresarial i mercantil que estiguin interessats a la dedicació com a mediadors en el camp del dret privat, però també aquells que vulguin millorar les seves competències en la gestió dels conflictes en el si de les empreses o entre empreses.

El cost del curs és de 1.790 euros (amb una bonificació de 100 euros si s’abona en la seva totalitat a l’inici del curs).

El curs tindrà una durada aproximada de 6 mesos, i les sessions presencials es realitzaran els dilluns de 16 a 20h. segons el calendari acadèmic i d’aprenentatge dels diferents mòduls dissenyats (amb algunes setmanes sense classe presencial).

Per a més informació sobre dates d’inici i finalització del curs, inscripció, disponibilitat de places i altres, podeu contactar enviant un correu electrònic a Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la. i ens posarem en contacte amb vosaltres el més aviat possible.

Anar a la web de CEMEM