CURS MEDIACIÓ EMPRESARIAL I MERCANTIL

El curs serà semi-presencial i constarà de 76 hores de formació presencial eminentment pràctica i la resta a distància.

És un curs dirigit especialment per aquells professionals de l’àrea empresarial i mercantil que estiguin interessats a la dedicació com a mediadors en el camp del dret privat, però també aquells que vulguin millorar les seves competències en la gestió dels conflictes en el si de les empreses o entre empreses.

El cost del curs és de 1.790 euros (amb una bonificació de 100 euros si s’abona en la seva totalitat a l’inici del curs).

El curs tindrà una durada aproximada de 6 mesos, i les sessions presencials es realitzaran els dilluns de 16 a 20h. segons el calendari acadèmic i d’aprenentatge dels diferents mòduls dissenyats (amb algunes setmanes sense classe presencial).

Per a més informació sobre dates d’inici i finalització del curs, inscripció, disponibilitat de places i altres, podeu contactar enviant un correu electrònic a Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la. i ens posarem en contacte amb vosaltres el més aviat possible.

Anar a la web de CEMEM

Si no canvia la configuració del seu navegador, vostè accepta el seu ús. Saber més

Accepto

Cookie és un fitxer que es descarrega a l'ordinador quan accedeix a determinades pàgines web. Les galetes permeten a una pàgina web, entre altres coses, emmagatzemar i recuperar informació sobre els hàbits de navegació d'un usuari o el seu equip i, depenent de la informació que continguin i de la manera com utilitzen els seus equips, es poden utilitzar per reconèixer a l'usuari . El navegador de l'usuari només memoritza les cookies del disc dur durant la sessió actual que ocupa un espai mínim de memòria i no fa malbé l'ordinador. Les cookies no contenen cap tipus d'informació personal específica, i la majoria d'elles s'esborren del disc dur al final de la sessió del navegador (les anomenades cookies de sessió).

Galetes d'anàlisi: Són aquelles que ben tractats per nosaltres o per tercers, ens permeten quantificar el nombre d'usuaris i així realitzar la mesura i anàlisi estadística de l'ús que fan els usuaris del servei ofert. Per fer-ho, analitzem la vostra navegació al nostre lloc web per millorar l'oferta de productes o serveis que us oferim. En particular, aquest lloc web utilitza Google Analytics, un servei d'anàlisi web proporcionat per Google, Inc. amb seu als Estats Units, amb seu a 1600 Amphitheatre Parkway, Mountain View, Califòrnia 94043. Per a la prestació d'aquests serveis, utilitzen cookies que recopilar informació, inclosa l'adreça IP de l'usuari, que serà transmesa, processada i emmagatzemada per Google en els termes establerts al lloc web de Google.com. Incloent la possible transmissió d'aquesta informació a tercers per raons de requisits legals o quan aquests tercers processin la informació en nom de Google.

Podeu permetre, bloquejar o eliminar les galetes instal·lades a l'ordinador configurant les opcions del navegador instal·lades a l'ordinador:

Si teniu preguntes sobre aquesta política de galetes, podeu contactar a fundacioempresaciencia.cat a fundacio.empresa.ciencia@uab.cat