Òrgans de govern

Les iniciatives impulsades pel Centre d’Economia Industrial sorgeixen de dos organismes principals: el Consell de Direcció i el Comitè d’Estudis

Consell de Direcció

El Centre d’Economia Industrial està dirigit pel Consell de Direcció, constituït per representats de les tres institucions fundadores: Generalitat de Catalunya, Universitat Autònoma de Barcelona, Cambra de Comerç de Barcelona.

Actualment, els membres del Consell de Direcció són:

• Antoni Serra Ramoneda, president del CEI i catedràtic de la Universitat Autònoma de Barcelona; expresident de Caixa de Catalunya.
  • Joan Miquel Hernández, director de l’Observatori de Prospectiva Industrial del Departament d’Empresa i Ocupació de la Generalitat de Catalunya.
  • Josep Arcas, membre del Ple de la Cambra de Comerç de Barcelona, expresident del consell d’administració de Nestlé España, S.A. i membre dels consells d’administració de Fira de Barcelona i Gas Natural.

Comitè d’Estudis

El Comitè d'Estudis és designat pel Consell de Direcció i està integrat per representants de les universitats, l’administració pública i la indústria i per experts en les matèries d’interès per al Centre. La seva funció és proposar estudis i altres activitats i supervisar el seu desenvolupament.

Els membres del Comitè d’Estudis són els següents:

• Xavier Ballús, Gerent d’EMBASA.
  • Joan Bautista, degà del Col·legi d’Economistes de Catalunya.
  • Fernando Casado, assessor del president de l’Instituto de la Empresa Familiar.
  • Pere Escorsa, president d’IALE Tecnología S.A i catedràtic del Departament d’Organització d’Empreses de la Universitat Politècnica de Catalunya (UPC).
  • Xavier Font, administrador de Laboratoris Fardi.
  • Jordi Fontrodona, responsable del Servei d’Estudis i Assessorament del Departament d’Empresa i Ocupació de la Generalitat de Catalunya.
  • Miquel A. García-Cestona, professor del Departament d’Economia de l’Empresa de la Universitat Autònoma de Barcelona (UAB).
  • Teresa García Milà, catedràtica del Departament d’Economia Aplicada de la Universitat Pompeu Fabra (UPF).
  • Enric Genescà, catedràtic del Departament d’Economia de l’Empresa de la UAB.
  • Jordi Goula, redactor de La Vanguardia.
  • Ángel Hermosilla, director general de la Unió Patronal Metal·lúrgica.
  • Joan Majó, exministre d’Indústria i Energia.
  • Francesc Martos, conseller delegat i director general del Parc Tecnològic del Vallès.
  • César Molins, director general d’AMES.
  • Javier Nieto, president de Santa&Cole
  • Joan Ramon Rovira, director del Gabinet d’Estudis Econòmics de la Cambra de Comerç de Barcelona.
  • Vicente Salas, catedràtic del Departament d’Economia i Direcció d’Empreses de la Universitat de Zaragoza.
  • Antoni Serra Ramoneda, catedràtic del Departament d’Economia de l’Empresa de la UAB.
  • Joaquim Trigo, director executiu de Foment del Treball Nacional.
  • Josep M. Surís, exdirector gerent de la Fundació Empresa i Ciència i exdirector del CEI.
  • thumb-Page_10_-_1.jpg
  • thumb-Page_08_-_1.jpg
  • thumb-Page_30_-_1.jpg
  • thumb-Page_19_-_1.jpg